[Resolved]  HDFC Bank — Misguided by HDFC employee by extra charge loan service charge & other matter

Address: 110001

सेवा में,
अघ्य क्ष महोदय,
एच डी एफ सी बैंक,
मुम्बiई.

Misguide

शिकायत-१. आपके क्रमचार्री रिया जी (फोन न-[protected] — [protected]) द्धारा बताए
चार्ज ना लेकर अधिक चार्ज लिया जाना ।
२. कैश लोन लेने पर पुराना लोन बन्द (न कर पुराने लोन का जुन माह ई.एम.आई काटा
जाना जोकि गलत है एवं मुझे वापिस किया जाये ।

महोदय जी,
मेरा आपके यहां से २ लोन चल रहा था जिन का ब्योलरा इस प्रकार से है ।
१. लोन न[protected] कार लोन ३ लाख ई.एम.आई.-11569 पहली-5-11-14 अंतिम 5-10-17
२. लोन न[protected] कैश लोन २ लाख ई.एम.आई.- 9706 पहली-7-1-16 एवं अंतिम 7-12-17
इन दोनों लोन दिं[protected]को बन्द. कर 1 नया लोन जारी किया जिसका लोन न[protected] lac) for 2 years with loan suraksha (1st emi[protected] & last emi[protected].

मेरे पहले लोन का जुन में किस्तa 11569/-नही जाना था जोकि मेरे खाते से कट हो चुका है । कुपया मेरा जुन माह का किस्त वापिस किया जाये ओर आपके स्टा फ द्धारा मुझे बताए चार्ज का भी रिफंड किया जाये जोकि इस प्रकार से है ।

मझे बोला गया कि सर्विस चार्ज लोन का 1% का ५०- होगा लेकिन पुरा लिया गया
२. बी.टी. चार्ज का नही बताया ओर काटा 8000

धन्य)वाद
प्रार्थी
राजीव कुमार
फोन[protected]
Mail. - [protected]@gmail.com
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Jul 14, 2017
Complaint marked as Resolved 
HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jun 09, 2017
HDFC Bank Customer Care's response
Dear Customer,

Please write to [protected]@hdfcbank.com with the below details for assistance.

Loan account number:
Name of applicant / loan favoring ( as per Loan Application):
Date of birth of the applicant (as provided in Loan Account):
Address as provided in Loan Account:
Loan amount:
Contact Number.

-Anay
HDFC Bank Customer Assistance
 
Add a Comment

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    HDFC Bank
    customer care contacts
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    58%
    Complaints
    32756
    Pending
    0
    Resolved
    18408
    HDFC Bank Phone
    +91 22 6160 6161
    +91 22 2498 8484
    HDFC Bank Address
    Branch 542, Trade World, A Wing, Ground Floor, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai, Maharashtra, India - 400013
    View all HDFC Bank contact information