[Resolved]  HDFC Bank — service

आप के द्वारा लगभग 5 बज कर 11 मिनट पर फोन न. [protected] से फोन आया मेरे माता जी के न. पर क्रेडिट कार्ड के सम्बंध मे कि पैसा कब जमा होगा माता जी ने बताया कि अभी मै बहार हू इतना कह्ते ही उधर से गाली चोर इत्यादी देना शुरू कर दिया तत्पश्चात मेरी माता जी ने फोन मुझे दे दिया मै बात कर रहा था लेकिन उधर से अभद्र ब्यवहार किया जा रहा था फोन कट्ने के पश्चात पुन: [protected] इस न. से फोन आया जिस ने अपना नाम नितिन बताया और इसने वार्ता अभद्र ब्यवहार के साथ शुरू किया कहा कि नौकरी खा जाऊगा और गाली देते हुये बात करता रहा |
मेरी माता जी जो लगभग 60वर्ष की है आप के लोगो के द्वारा अभद्र ब्यव्हार करने से काफी आहत है किन्ही कारणो बस मेरी माता जी को कुछ हो गया तो सारी जिम्मेदारी आप की होगी

श्री मान जी मेरा नाम राहुल पाल है मै आपके बैक मे खाता धारक हुं मै कल पैसा जमा करने गया था चेक किलीयर न होने के कारण पैसा नही जमा हो पाया था आप के ब्रांच मे नेट सम्बंधित दिक्कत थी| सम्बंधित घटना का अवलोकन करते हुये उचित कार्यवाही करने की कृपा करे |
तुलसीपुर जिला बलरामपुर
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Jan 4, 2018
Complaint marked as Resolved 
HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Nov 27, 2017
HDFC Bank Customer Care's response
Dear Customer,

I request you to share your Card No. Registered contact details & Complete concern details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

Manoj,
HDFC Bank Customer Assistance.
Verified Support
Nov 28, 2017
HDFC Bank Customer Care's response
Dear Customer,

we request you to write to us on your queries from your registered email id to [protected]@hdfcbank.com and Mention this Ref No.TTU[protected] in the subject of your mail so it'll help us track your e-mail.

Manoj,
HDFC Bank Customer Assistance.
 
Add a Comment

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    HDFC Bank
    customer care contacts
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    58%
    Complaints
    32757
    Pending
    0
    Resolved
    18408
    HDFC Bank Phone
    +91 22 6160 6161
    +91 22 2498 8484
    HDFC Bank Address
    Branch 542, Trade World, A Wing, Ground Floor, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai, Maharashtra, India - 400013
    View all HDFC Bank contact information