Bank Of Baroda — complaint of mr. b.l. meena branch manager

Address: 7976575642, 322029

श्रीमानजी,
मेरे पिताजी श्री ब़जमोहन जाट पिछले तीन चार माह से केसीसी की लिमिट बढवाने के लिए रोज बैँक ऑफ बडोदा शाखा कुण्‍डेरा जिला सवाई माधोपुर राजस्‍थान जाते है परन्‍तु बैँक मेनेजर श्री बी एल मीना रोज पॉच दिन बाद बैँक मे आने की बात कहकर वापस लोटा देता है तथा केसीसी की लिमिट बढाने मे आनाकानी करता है। मेनेजर के इस रवैये को क देखते हुये बैंक मे भ्रष्‍टाचार की गतिविधिया होने से इंकार नही किया जा सकता। जिससे बैंक की छवि को नुकसान हुआ है । प्रार्थी पूर्व मे भी पोर्टल के जरिये उक्‍त समस्‍या के समाधान हेतु ऑनलाईन शिकायत दर्ज कर चुका है परन्‍तु उचित समाधान नही किया गया हैँ । अत आपसे निवेदन है कि केसीसी की लिमिट बढाने का श्रम करे अन्‍यथा उचित समाधान नही होने पर प्रार्थी द्वारा सक्षम न्‍यायालय मे दावा किया जावेगा जिसके हजेर् खचेर् की समस्‍त जिम्‍मेदारी बैंक की होगी।
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Bank of Baroda customer support has been notified about the posted complaint.
 
1 Comment

Comments

Accont no [protected] Customer has done the transaction of Rs ____, 500 amount is debited but not dispensed in ATM Machine, hence customer has dispute of Rs ____500 pp

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Bank of Baroda
    customer care contacts
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    12%
    Complaints
    4816
    Pending
    0
    Resolved
    583
    Bank of Baroda Address
    Suraj Plaza-1, Sayaji Ganj, Vadodara, Gujarat, India - 390005
    View all Bank of Baroda contact information