Amazing! 🤩 It’s great to see how Yatra Online / YatraTrip.in is committed to providing outstanding customer support! They sincerely care about addressing and resolving issues quickly and effectively. Yatra Online / YatraTrip.in’s friendly, solution-focused approach to managing feedback builds trust and ensures a wonderful customer experience.
Requesting you to please check and refund the full amount to the account number ending with ******8308 as I was booking a flight ticket of my friend from Guwahati to Pune of 13th Nov 2022 by the name "Patel Vinayak " on today's date i.e[protected] with UPI ID, However the amount got debited from my account for an INR6624/- at 3:24pm with UTR Number as[protected] but the flight did not got booked .
br...
I have booked a ticket for 29 dec in indigo and i have paid 6115rs but the ticket hasnt been booked and amount has been debited and yatra support is not responding, kindly resolve this ASAP...
Hi! I have booked a flight for two individuals for the 14th November’22 but inspite of getting a valid transaction ( attached image) I have not been able to find any sort of confirmation in my mail or messages even after 4 days. Please try to resolve/ refund the issue or let me know so I can book another in time!...
I am Vishruth Kumar. I was booking a flight ticket for 5th December 2022, Ahmedabad to Bengaluru, in an Indigo airline.
After entering the OTP for debit card payment I got an error "oops, something went wrong" and I was taken back to payment page The booking amount got deducted from my account but i did not receive a booking confirmation.
Please look into it asap and send me the refund. I have written a mail...
I was booking an Indigo flight for 5th Dec 2022 (Ahmedabad to Bangalore, 9.00 AM). After entering the OTP for debit card payment, the Yatra app stated that "something went wrong" and brought me back to the payment page. But the amount was debited from my account (got the sms and checked the statement).
Unfortunately yatra doesn't have customer care for domestic flights so I wrote mail to the customer support (YA:[protected]....
I tried to book a ln air ticket from yatra.com for Kolkata to Agartala flight, money was deducted from account but ticket was not booked. Please help. The money was substantial for me...
I've booked a round trip for 5 people from Chennai to Dubai for the period 22nd November, 2022 to 29th November, 2022. Apparently the money was deducted from my account but ticket status is reflecting as "Flight Booking unconfirmed" with PNR:[protected]. On going through the issue it was understood that this issue is common with yatra and they don't respond immediately where they mentioned in the mail that their customer care support will...
I booked 2 tickets on 3rd August from Bangalore for my parents under the booking reference number[protected]. Money got deducted from my bank account but the ticket was not booked and I received an email saying my refund has been processed from Yatra. Unfortunately, no refund has been received till date. Amount is Rs 7842/- I want my refund asap.
My Service Request number is YA:33730349 & YA:32687735br...
I booked an Indigo flight from Yatra.com to be travelled on 22 October 2022 with one ETGD3U.
I cancelled my booking on 14october 2022 directly via Indigo and the status of refund on indigo site is they refunded the amount on 14 October to yatra.
Now when I checked with yatra they are saying that they haven’t received any refund yet.
I am attaching screenshot that I received from yatra saying we haven’t any refund...
Respected sir
I have booked 4 tickets on the name of Mr. Ankush Bector, Mrs. Mamta Bector, Mr. Naksh Bector and Ms. Ishika Bector from yatra.com for Chandigarh to Mumbai, 5th November, 2022 Indigo flight. At first it shows a net amount of Rs. 33, 208 but when I click on pay payment it shows the flight's amount is increased by Rs. 840 and my payment is rejected and I haven't got any amount deduction message. Also I haven't got tickets...
I booked flight tickets from Yatra.com and my money got deducted. From Axis bank. But no booking was done no booking ID nothing provided.
Customer care doesn’t work. Not one human to talk to.
My tickets were for Dehradun to Hyderabad.
I do not have money to book it again. So I want my refund immediately. And will use a different site. This is just pathetic...
Reg the Booking ID[protected], I have booked the ticket on 25th July, 2022 for the Flight travel date on 3rd Sep.
I got the email confirmation from Yatra that ticket is confirmed with travel partner " Indigo". When i tried to webcheckin on the day of travel the Indigo travel site say there is no booking relevant to my PNR "QQVU8A". I reached out to Indigo customer care number and understood the booking is not received from Yatra...
I had booked a ticket with three passengers from delhi to katra through maheshwaram travels. After reaching at the boarding spot and on calling the bus operator at the provided number i was informed that no tickets were booked from my side and was not allowed to board the bus. I did not even see the bus at the given spot.
I request you to kindly fulfill all amount. The details of the ticket booked are attached herewith for your reference....
I booked a ticket via Yatra.com and the flight was cancelled by the airlines itself. I got an email from Yatra that a refund has been received. please follow the steps to get the refund processed.
"Dear Customer,
This is regarding your refund query for Booking Reference number[protected].
We have received the refund for your PNR - BJK9KB. Kindly follow the below steps to claim your refund.br...
The company failed to send invoice within 24 hours. It should have issued it immediately on booking. There is no phone number to contact. Pathetic platform. Charged higher fare than that of shown on airlines website. They are not providing invoice with full details of charges due to gap in fare and tax evasion methods...
I had booked a roundtrip flight from Hyd to Udaipur through Yatra. My money got deducted and I received an alert saying payment successful but booking not confirmed. It asked me to wait for 30mins and someone from Yatra was supposed to call me to resolve. Its been 24hrs, no one contacted me. I am left hanging with unconfirmed tickets that too when there are limited seats in the flight I booked. My PNR shown is 0000. There is not customer...
I tried to book a flight ticket today (Oct 6, 2022) from Raipur to New Delhi by Vistara UK-798, 20:20 on Oct 8, 2022. I have already paid the sum of ₹5, 467 via Gpay and the money has been debited but ticket hasn’t been booked. I have sent a mail to yatra.com as well. I hope it gets resolved soon....
I tried to book a flight (Vistara, UK-798 20:20) today (Oct 6, 2022) from Raipur to Delhi and have already paid the price but the flight hasn’t been booked, maybe due to some technical issue. I have sent a mail to yatra.com as well. I hope this issue gets resolved....
Address: 1/11, Railway Colony, Sewa Nagar, New Delhi- 110003
This is in the context of the air ticket vide PNR. Go Flight J74LVC. I booked this ticket because it was mentioned on the ticket Refundable. Now when I am applying to cancel, the refund it is showing is ZERO.
When I called up the customer care of Go First, I was informed that this ticket is non refundable and Yatra has befooled the traveller by stating it as refundable.
The following information is hidden from other customers and is only visible to representatives of the company you are complaining about. This step is optional and can be skipped below.